вівторок, 5 листопада 2013 р.


      В імпровізованій студії «Літературних талантів» осіннього  королівства відбулась зустріч з Олександрою Степанчук - юною поетесою, ученицею житомирського ліцею №25 імені М.О. Щорса, 5 класу. Вона презентувала присутнім свій новий вірш, присвячений Великому Кобзарю.




На Чернечій на горі


Привезли мене у Канів
Мій дідусь з бабусею.
На Чернечій на горі
Кобзарю вклонюся.
До Тараса до могили
Піднімусь по сходах,
Помилуюсь, як Дніпро
Несе гордо води.
Сам Шевченко те Дніпро
Називав у творах
І широким, і могучим,
Наче синє море.
Поховати себе тут
Заповів на кручах,
Щоб Дніпро їх омивав
Хвилями ревучими.
Про тяжку Тараса долю
Я в книжках читала,
І його вірші мені
Сум свій дарували.
Ще ізмалку я вірші
Кобзаря любила,
Із сльозами на очах
Я «Сирітку» вчила.
І так мріялось мені,
Хоча б раз в житті,
Поклонитися митцеві
На його горі.
Ось, здійснилася моя
Заповітна мрія
 Я, нарешті, побувала –
На його могилі ...

малюнок : Т.Данилевич

2 коментарі :

  1. блог є актуальний для таких талановити х дітей,для майбутніх поетів, письменників та художників))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую вам , Тетяно, за відгук.Вважайте моїм подарунком малюнки посту "У творчому салоні "Позитив".Через декілька годин їх можно буде подивитись.

      Видалити