понеділок, 4 листопада 2013 р.

В подарунок улюбленій бібліотеці

                   
  «З любов’ю до бібліохрамів та їх берегинь», такий підпис зробив житомирський письменник Михайло Пасічник у своїй новій книзі «Свідомість удосвіта», завітавши одного осіннього ранку  до  бібліотеки для дітей Житомирської обласної ради. Для нас, бібліотекарів, це завжди дуже хвилююча подія, коли ми одержуємо щойно видану книгу в подарунок.
Свідомість удосвіта – це стан поетової душі, здатної творити прекрасне чуттєвим словом.
Книга «Свідомість удосвіта» стала подією у вітчизняному книговиданні, бо Національна спілка письменників України висунула її на здобуття Національної премії імені Тараса Шевченка. Більше того - Михайло Пасічник в результаті рейтингового голосування членів Президії НСПУ увійшов у трійку лідерів. Ми пишаємось своїм земляком.



«Чи десять нам, чи шістдесят…» (вірш з книги)

Цьому листочкові шкільному
Сьогодні майже пятдесят,
А рівно в десять я на ньому
Шевченка взявся малювати…

Хоч я його в житті не бачив,-
Лиш на портретах у книжках,-
Для мене так багато значив

Живий вогонь в сумних очах!
…Змінив я олівці на ручку
Біля Тарасових багать…
Десятирічна вчиться внучка
В художній школі малювати.

Їй сутність Кобзаря відкрилась
Й через штришки моїх старань…
Вона в Шевченків день вродилась
У березневу світлу рань.

На полотні картини пише –
Не на шпалерових шматках,
Й можливо, бачить зовсім іншим
Вогонь в Шевченкових очах.

Різниця в нашім різночасні
У півстоліття в акурат…
…Тарас усім живим сучасник –
Чи десять нам, чи шістдесят…

2 коментарі :

  1. я рад что в нашем городе есть писатели которые дарят свои книги в библиотеку, а мы можем их читать

    ВідповістиВидалити
  2. Скоро на блозі будуть виставлені мої релакс- малюнки.Цікаво чи вам вони сподобаються?

    ВідповістиВидалити