вівторок, 24 квітня 2018 р.

Кімната душі Людмили Павловської


Людмила Павловська, поетеса, прозаїк, автор пісень звіряє своє життя, свою творчість за найвищими Божими законами - таке життєве і творче кредо авторки, яка пропонує читацькому загалу своє поетично зорганізоване душевне одкровення, свою любов, свою молитву. 
До свого подарунка бібліотеці - збірки «Кімната моєї душі», Людмила Михайлівна зробила книжкову закладку з авторським текстом. 
Вона написала: 
«Всім нам відомо, що нарівні з різними реформами нашого життя, позачерговим завданням є реформа духовна – переміна наших сердець, без якої не можливі інші.
І кожен має розпочати з себе! Саме це я і прагнула зробити, осмислюючи всі періоди свого життя від дитинства до глибокої зрілості, одночасно розуміючи свою відповідальність перед Творцем.
Чітко усвідомлюю, що духовні переміни кожного з нас, жителів України, зробить її сильною, бо принесе в наші серця Христовий мир та добро, яких нам часто не вистачає. А Господь нам в цьому допоможе!
Дарую Вашій бібліотеці свою збірочку «Кімната моєї душі», в якій я спробувала зрозуміти своє світське життя в світлі Божих заповідей і настанов.
І хоча вона для дорослих, ніхто не знає мудрість сучасних дітей і глибину їхнього внутрішнього життя. Мені особисто дуже шкода, що пізнання нашого справжнього життя, я усвідомила набагато пізніше!
Готових рецептів немає і чийсь досвід не завжди допомагає, але хто знає?!
Божого всім благословення»

Малюнки Тетяни Данилевич, яка в тиші схилившись над сторінками збірки Людмили Павловської «Кімната моєї душі» писала олівцем... 









Немає коментарів :

Дописати коментар