понеділок, 18 квітня 2016 р.

У бібліоцукерні Локального Центру «Квартал МироТворчості» створюється казка...


Девізом занять Локального Центру громадянської освіти «Квартал МироТворчості» у червні стали слова:
 «Розкажи мені, і я забуду, покажи мені, і я запам’ятаю, 
дозволь мені діяти самому, і я зрозумію».


Під час творчого спілкування у бібліоцукерні «Вітамінки настрою» з учасниками ком’пютерної студії «Pixel» бібліотекарі разом із активними партнерами бібліотеки розробляли авторські сценарії казок та невеличких оповідань.

 Разом із дітьми ми працювали застосовуючи елементи гри, бо саме під час гри підлітки знімають емоційний бар’єр і відчувають себе максимально комфортно працюючи у команді.

 Коли їх поведінка стає більш усвідомленою, вони випромінюють творчі ідеї та готові до їх реалізації.
 На заняття дівчатка приносили свої улюблені іграшки та одягали їх у костюми зшиті власними руками, фотографували для подальшої роботи у програмі PowerPoint.

Найбільш активними серед учасників Локального Центру були учні 6 класу приватної школи «Сяйво»: Шевченко Дар’я, Тичкова Вероніка, Виноградська Єва та учениця 6 класу
 СЗОШ № 12 Донцова Настя.  

Немає коментарів :

Дописати коментар