середу, 2 липня 2014 р.

Житомир розпочинає естафету фестивалю "Я Вірю!"

У мистецькій вітальні "Позитив" відбувся відбірковий тур кандидатів на участь у II Міжнародному пісенному фестивалі дітей та молоді з особливими потребами "Я Вірю!"
Привітали присутніх читачів-дітей Заслужений працівник культури України директор Обласної бібліотеки для дітей Ольга Лепілкіна та голова орг.комітету фестивалю "Я Вірю!" Олександр Іськов. 
З великим натхненням учасники відбіркового туру представили свою конкурсну програму. Для своїх виступів вони обрали як відомі пісні ("Рушник", "Мальви"), так і свої власні. 
Серед конкурсантів були вихованці вокального колективу "Сузір'я" Житомирського вищого професійного училища-інтернату (кер. Олена Волотовська),
  учні вокального гуртка Житомирської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів №1 (кер. Тетяна Костюченко) та читачі нашої бібліотеки.
Ведуча відбіркового туру бібліотекар Любов Песковець оголосила переможцев конкурсу. 
Ними стали Олександр Медведюк з піснею "Как хочется жить" та Марина Семенець з авторською піснею "Не предам".
 
Музичним подарунком привітали переможців Заслужений артист України соліст Чернівецької філармонії Василій Данилюк та автор-виконавець власних пісень співачка Світлана Смірнова. 


Бажаємо успіху переможцям Олександру та Марині на II Міжнародному пісенному фестивалі дітей та молоді з особливими потребами "Я Вірю!", який відбудеться у м. Львів з 21 по 25 серпня!

Немає коментарів :

Дописати коментар