неділю, 1 червня 2014 р.

Перша золота медаль

До Міжнародного дня захисту дітей в Житомирі відбувся відкритий чемпіонат Житомирської області зі стрибків на акробатичній доріжці.
Майже двадцять юних гімнастів прийняли у них участь у різних вікових групах. Вони здавали нормативи від III юнацького розряду до майстра спорту. Було дуже цікаво спостерігати за змаганнями, хоч вони і тривали майже чотири години.



По програмі III юнацького розряду I місце виборала юна читачка нашої бібліотеки – Юлія Данилевич. Вітаємо переможницю з першою медаллю і бажаємо їй підкорювати і надалі Спортивний олімп. Пишаємось тобою, Юленька!


  
Первая награда
автор : Данилевич А.В.

Сегодня я смотрел соревнования
По акробатике среди детей –
Прыжки на гимнастической дорожке.
И я не помню зрелища милей.

Там были дети от семи и старше
И ими восхищался я до слёз.
Кто спортом никогда не занимался,
Тот не воспримет этого всерьёз.

Для них же это – как для нас работа.
Пусть для души, но тоже тяжкий труд.
И очень рад я, что у нас на Украине
Спортсмены перспективные растут.

Да, кстати, и моя там внучка выступала.
Переживали все мы очень за неё,
Но место ПЕРВОЕ она завоевала,
С чем поздравляем мы её.

Её медаль повесим мы на стену.
Гордиться будем нею мы всегда,
Ведь это первая награда в её жизни.
И не последней чтоб она была.

Желаем ей спортивных мы успехов.
Желаем ей достичь вершин больших.
И вырасти хорошим  человеком.
Любимой быть, уметь любить других.
                                                        


Немає коментарів :

Дописати коментар